Rabu, 27 Oktober 2010

Islamic Fashion Festival Sangat Terpesong Dengan Ajaran Islam!

Bismillahirrahmanirrahim.....

Sebagai orang yang berusaha kuat memartabatkan pakaian Islam mengikut panduan yang ditetapkan oleh ajaran Al-Quran dan Sunnah, saya menentang keras pakaian ‘Islam’ yang dipamerkan semasa Islamic Fashion Festival yang dianjurkan baru-baru ini.

Kenapa saya menentang? Anda boleh semak sendiri gambar-gambar pakaian yang diragakan oleh beberapa orang model perempuan di bawah. Bagi saya ia adalah satu penghinaan yang cukup memalukan. Adakah sehingga begini mereka bebas menghasilkan pakaian-pakaian untuk orang Islam? Apa yang menyedihkan ia dirasmikan sendiri oleh pemimpin tertinggi negara yang semua orang tahu mereka beragama Islam.

Lihat gambar di bawah:

Dan inilah orang-orang yang bertanggungjawab menganjurkan, meluluskan dan mengiktiraf festival pakaian Islam yang terpesong ini:

2 ulasan:

  1. ~Adeh..Ni dah memang sesat ni..MELAMPAU BETOL!! Astaghfirullah..

    BalasPadam
  2. nie namanye benggong,,nmpak je intelektual..tp bodoh,,pandai lak didik orng suh jadi bijak pandai,,tp sndri BODOH!!!!.renungkanlah dalam dasar hati korang la ye..muslimah munutup aurat,..bukan mmbuka !!!BODOH!!! a kan dah kua bODOH..korang yg mmpamerkan kebodohan sendri ( yg mnjlankn festival ini )......bertaubatlah..berkedut dah woi,,,ingt kubur kit..dah mmgill dh...

    maaflah terkasar kit..spptutnya wajib kasar sb dah menghina agama kita..

    BalasPadam